سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطلاعیه
دیگر نیازی به Satellite , Dish و Receiver برای مشاهده تلویزیونهای ایرانی ندارید.
با استفاده از TV Box های ITC در مدلهای مختلف می توانید بدون دیش برنامه های تلویزیونی و رادیو های ایرانی خود از طریق این دستگاه شامل تماس تلفنی رایگان از دستگاه به دستگاه دیگر ، Chat ، SMS ، VoiceMail ، Internet...
در زیر نمایی از TV Box و Menu آن را مشاهده می کنید.

در ادامه ی مطلب اطلاعات کامل را دریافت کنید.

دیگر نیازی به Satellite , Dish و Receiver برای مشاهده تلویزیونهای ایرانی ندارید.
با استفاده از TV Box های ITC در مدلهای مختلف می توانید بدون دیش برنامه های تلویزیونی و رادیو های ایرانی خود از طریق این دستگاه شامل تماس تلفنی رایگان از دستگاه به دستگاه دیگر ، Chat ، SMS ، VoiceMail ، Internet...
در زیر نمایی از TV Box و Menu آن را مشاهده می کنید.
شما عزیزان می توانید تمام اطلاعاتی را که بطور کامل در مورد TV Box و نحوه کارکرد آن آمده است را با فرمت PDF دانلود نمائید. پس از دانلود فایل PDF ابتدا بایستی فایل زیپ را باز نمائید و پس از آن شاهد سه فایل مربوط به اطلاعات TV Box باشید.
برای دانلود فایل بر روی گزینه زیر با نام PDF DOWNLOAD کلیک نمائید.
 
محصول دیگر ITC : ITC KM-100S
شما می توانید بدون استفاده از دستگاه TV Box برنامه های مورد علاقه خود را بر روی کامپیوتر ، Laptop یا desktop مشاهده کنید. نرم افزار ITC KM-100S قابلیت ضبط برنامه ها بر روی هارد درایو و اجاره فیلم سینمایی را به شما می دهد.
 


 
ITC KM-200, ITC KM-250WIFI و ITC KM-320WIFI TV Box یکی از پیشرفته ترین دستگاههای تصویر ، صدا و Data برای دریافت سیگنال تلویزیون بدون استفاده از Satellite، Dish/Receiver. دیگر نیازی به نصب Dish بر روی پشت بام نیست. اگر شما از سرویس پر سرعت اینترنت استفاده می کنید می توانید به سادگی از این دستگاه که نیازی به کامپیوتر ندارد استفاده کنید.

دستگاه ITC KM-200, ITC KM-250WIFI و ITC KM-320WIFI مستقیما به تلویزیون شما وصل می شود و شما می توانید تلویزیون های ایرانی که از سراسر جهان پخش می شود را از طریق این دستگاه با استفاده از خط اینترنت مشاهده نمائید.

این دستگاه از آخرین تکنولوژی KlipKast برای compress و decompress کردن Data برخوردار است و شما می توانید با بهترین کیفیت حتی در بیشتر موارد با کمترین پهنای باند، تصویر را مشاهده کنید به غیر از تلویزیون این دستگاه می تواند از سرویس Voice over IP هم استفاده کند و به مشترکان این قابلیت را می دهد که بتوانند از طریق این دستگاه با دستگاه دیگر تماس برقرار نمایند و با عزیزان خود مکالمه نمایند. به غیر از تماس، از Box به Box دیگر مشترکان نیز می توانند با پیش پرداخت یا اخذ اعتبار از سرویس تلفنی این سیستم استفاده کرده و حتی می توانند با تلفنهای خانگی یا دستی در کشورهای دیگر هم تماس بر قرار کنند. پس از اتمام مکالمه مبلغ اعتبار باقیمانده بر روی تصویر تلویزیون نمایش داده می شود.

سیستم های TV Box شامل Conferance تصویری ، Chat ، EMail ، خبر ، وضعیت آب و هوا ، زمان ضبط برنامه ها ، ضبط ویدئو ، پیغام گیر دیجیتال تلفن ، ماشین حساب ، ساعت زنگی دیجیتال ، SMS ، تغییر و محاسبه واحد پول ، دفترچه تلفن ، Webcam ، USB پورت برای ضبط برنامه ها از طریق Flash Drive و یا External Hard Drive و غیره می باشد.

چنانچه مایل به ضبط برنامه های دلخواه خود هستید می توانید با استفاده از USB port دستگاه، Flash Drive یا External Hard Drive خود را وصل کرده و برنامه ها را هم زمان بر روی این درایو ها ضبط نمائید. جالب بر این است که شما می توانید با استفاده از تقویم و زمان ضبط، برنامه های چند هفته آینده را در سیستم بر نامه ریزی کنید. چون تصویر به صورت دیجیتال ضبط می شود دیگر نیازی به capture card ندارید و می توانید تصویر ضبط شده را با کیفیت فوق العاده ای مشاهده کنید.

جالبترین قسمت این دستگاه گزارش ثانیه به ثانیه این دستگاه می باشد. شما می توانید با زدن یک دکمه گزارش پر بیننده ترین کانال را بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید.

در قسمت Chat این دستگاه می توانید از طرق ICQ ، MSN و AOL سازگار باشد و شما می توانید در حال تماشا ی کانال مورد علاقه خودتان با عزیزان و دوستان خود هم Chat کنید.

دستگاه شامل EMail هم می باشد و شما می توانید به سادگی از طریق این دستگاه EMail خود را Check کرده و از طریق دستگاه هم ایمیل ارسال کنید. ( کیبورد بیسیم باید جداگانه خریداری گردد ) دستگاه شامل یک دستگاه کنترل از راه دور هم می باشد.

ITC KM-200, KM 250WIFI va ITC KM-320WIFI می تواند از طرق LAN یا Network خانگی تمامی محتویات کامپیوتر شما را بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده و حتی میتوانند فایلهای صوتی و تصویری را از طریق کامپیوتر با این دستگاه مبادله کنید. با استفاده از بلندگو های تلویزیون موزیکی ذا که در کامپیوتر خود دارید بوسیله این دستگاه از تلویزیون خود گوش دهید .

سیستم های ذکر شده شامل تکنولوژی voicemail می باشد و تا 80 پیغام را چه از طریق دستگاه ، تلفن و Web دریافت کند. شما حتی می توانید دستگاه را به طوری برنامه ریزی کنید که پیغام های تلفن شما در غیاب شما به ایمیل شما به صورت صوتی ارسال شود.

مشترکین این دستگاه می توانند به تمامی رادیوهایی که در اینترنت پخش می شوند را از طریق menu این دستگاه انتخاب کنید و به آن گوش کنید.

دارندگان ITC KM-320WIFI می توانند با استفاده از این دستگاه از conferance تصویری این دستگاه استفاده کنند و هم می توانند برنامه های تلویزیونی را از آن تماشا کنند.

لیست تعدادی از کانال ها که در TV Box قرار دارد:
1- ITC
2- ITN
3-ICC
4-OITN
4- TAMASHA
5- JAAM-E-JAM
6- Live
7- Markazi
8- Appadana
9- PEN TV
10- ITN2
11- IRIB1
12- IRIB2
13-
ARYANA
14- ARYANA AFGHANISTAN
15- PARS
16- CHANNEL ONE
17- VOA: Voice Of America
18- Turkish Channels
19- Arabic Channels

لیست رادیو ها:
1- Radio Azadegan
2- KRSI
3- KIRN
4- RADIO ISRAEL
5- RADIO FARDA
6- BBC

Movie On Demand:
1- ICC 24 hrs movie rental.
2- ITC 24 hrs Educational DVD Rental

Pay Per view Channels:
1- ITN Live Concerts


توجه داشته باشید که کانال های تلویزیونی و رادیویی به مراتب به Box اضافه می شوند.
 
 
 

 

 پکیج های ITC TV Box هم اکنون در دسترس شما می باشد. همین حالا می توانید پکیج مورد نظر خود را سفارش دهید. با کلیک بر روی گزینه فرم تقاضا ، فرم درخواست tv box را دانلود نمایید و tv box خود را سفارش دهید.
ITC برای پخش برنامه های ماهواره ای که به صورت Free To Air، FTA پخش می شوند هزینه ای دریافت نمی کند. شما می توانید از پکیج هایی که ما در زیر معرفی کرده ایم استفاده نمائید. برای اشخاصی که می خواهند با پرداخت یکبار هزینه خرید دستگاه و بدون پرداخت هزینه ماهیانه از tv box استفاده نمایند می توانند پکیج 1# و یا 2# را خریداری کنند. عزیزانی که پکیج شماره 3# و یا 4# ما را خریداری می کنند توجه داشته باشید که پکیج شما شامل هزینه ماهیانه می باشد که این هزینه ماهیانه مربوط به Bandwidth Connection Charge ، (BCC) می باشد. ITC برای اینکه بتواند سرویس یهتری را برای شما در نظر بگیرد، این مبلغ بایستی پرداخت شود.
 
این پکیج شامل یک دستگاه tv box با مدل ITC KM-320UL WIFI می باشد که بر روی خود یک تلویزیون و یک تلفن دارد و به صورت با سیم و بی سیم عمل می کند. هزینه ماهانه شامل این پکیج نمی شود.
 
 
 
این پکیج شامل یک دستگاه tv box با مدل ITC KM-250UL WIFI می باشد که به صورت با سیم و بی سیم عمل می کند. هزینه ماهانه شامل این پکیج نمی شود.
 
 
 
این پکیج شامل یک دستگاه tv box با مدل ITC KM-320 WIFI می باشد که به صورت با سیم و بی سیم عمل می کند. این پکیج شامل هزینه ماهیانه « Monthly Fee » می باشد که این هزینه ماهیانه مربوط به Bandwidth Connection Charge، BCC می باشد.
 
 
 
این پکیج شامل یک دستگاه tv box با مدل ITC KM-250 WIFI می باشد که به صورت با سیم و بی سیم عمل می کند. این پکیج شامل هزینه ماهیانه « Monthly Fee » می باشد که این هزینه ماهیانه مربوط به Bandwidth Connection Charge، BCC می باشد.
 
 
ITC برای هیچ یک از تلویزیونهای ایرانی، هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و تمام هزینه متعلق به BCC و یا Bandwidth Connection Charge می باشد. ITC بر خلاف کمپانی های دیگر که شما را بر روی Shared Band و یا پهنای باند مشترک قرار می دهند، به شما و هر کاربر دیگر خود ( User ) پهنای باند گرانتی خود را داده، تا بتوانید به راحتی و با کیفیت بالا این برنامه ها را مشاهده نمائید.
پهنای باند گرانتی ITC معادل 1 مگابایت ( up to 1 megabyte warranty ) برای هر User می باشد.

پهنای باند گرانتی این خصوصیت را دارد که هیچگاه هنگام مشاهده برنامه ها دچار قعطی نشود، حتی برای یک ثانیه. بنابراین با خیالی آسوده می توانید به مشاهده برنامه های خود بپردازید.

تمام TV Box های ITC شامل یک سال Warranty می باشد.

   فرم تقاضا Tv Box
آن دسته از عزیزانی که می خواهند tv box را تقاضا دهند، فرم تقاضا را دانلود کرده و سپس تمامی اطلاعان خواسته شده را دقیق تکمیل کنید و به شماره 4885-206-818 فاکس نمائید و یا اینکه به ایمیل آدرس tvbox@itcnetwork.tv ارسال نمائید.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 4488-206-818 تماس حاصل فرمائید.
پس از تکمیل فرم تقاضا و ارسال آن برای ما، کارمندان ما برای خرید دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

فرم تقاضا را می توانید با هر یک از فرمت های زیر دانلود نمائید. برای دانلود بر روی فرمت مورد نظر خود کلیک نمائید.


نوشته شده در شنبه 86/8/26ساعت 12:56 عصر