سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطلاعیه
سیستم عامل جدید مایکروسافت
 
در حالی که زمان زیادی از ارائه ی سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویستا نمی گذرد . مهندسان مایکروسافت سیستم عامل جدیدی را طراحی و ساخته اند که به زودی به بازار می آید. البته آنطور که خبر رسیده اول این نرم افزار را درون سایت این شرکت می گذارند و مردم می توانند این سیستم را دانلود کنند.البته خبر های زیادی هنوز منتشر نشده است و من فکر می کنم که این سیستم روی سیستم عامل ویستا نسب شود و در این سیستم لوگوی مایکروسافت نیز به طور کلی عوض شده است و این سیستم عامل کار دو سیستم عامل را با هم انجام می دهد. ببخشید یادم رفت اسمش را بگم . اسمش هست XL. 
 
 
استفاده از الگوریتم جدید فیل-تر کردن وبلاگها و سایتها که نسبت به کلمات استفاده شده در متن وبلاگ ها حساس می باشد، باعث گرایش وبلاگ نویسان به انجام خطای دیکته ای عمدی در هنگام نگارش وبلاگ شده است و این امر زبان فارسی را در محیط وب به گونه متفاوت از آنچه در جامعه استفاده می شود تغییر داده است.

بسیاری از وبلاگ نویسان هنگام نگارش کلماتی که مرتبط با پورنوگرافی می تواند باشد، از علامت خط تیره و یا نقطه در بین حروف کلمات مذکور استفاده می کنند تا برنامه کامپیوتری فیلترینگ قادر به تشخیص کلمه موردنظر بعنوان یک کلمه ممنوعه نباشد. این موضوع باعث انحراف دیکته لغات فارسی در محیط وب شده و کم کم در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است بطوریکه جستجوی کلمه س.ک.س.ی در گوگل هم اکنون بیش از 40 هزار نتیجه بر می گرداند.

طبق اعلام یکی از مدیران شرکت های مرتبط با فیل-تر-ینگ وب سایت ها، هم اکنون فیل-تر-ینگ توسط یک برنامه کامپیوتری و با چک کردن لغات موجود در داخل متن نوشته وبلاگ ها انجام می شود و در صورت وجود کلمات خاص مدنظر برنامه، سایت یا وبلاگ موردنظر بدون تایید توسط نیروی انسانی فیلتر می شود. این امر موجب فیلتر شدن اشتباه بسیاری از سایتهای پزشکی و وبلاگ هایی شده است که مقالاتی در این زمینه داشته اند.

طبق اعلام شرکتهای دخیل در امر فیلترینگ کشور، تاکنون بیش از یکصد میلیون آدرس اینترنتی فیل-تر شده است! و این بانک آدرس های فیل-تر شده هر روز در حال بزرگ شدن است. بسیاری از سرویس های هاست رایگان، سرویس های وبلاگ و شبکه های اجتماعی بدون وجود مطلب مغایر با اصول کشورمان فیلتر شده اند و برای بازکردن این سرویس ها هیچکس پاسخگو نیست.
 
 
 

یک شرکت هنگ کنکی به نام Brando شروع به  فروش مختل کننده های تلفن همراه کرده است. این وسیله قادر است گوشی های شبکه ی GSM را که در فاصله ی 10 متری از آن قرار دارند، مسدود کند. این وسیله را می توان در همه جای دنیا استفاده کرد، البته در برخی از کشورها استفاده از این مسدود کننده ها برای افراد معمولی و در اماکن عمومی ممنوع است. این وسیله در همه ی فرکانس های شبکهGSM  اعم از 850/900/1800/1900 مگا هرتز کار می کند. این کمپانی هدف اصلی تولید این وسیله را سرگرم شدن مردم اعلام کرد، هر چند افرادی که در حین استفاده از موبایل یکباره موبایلشان قطع می شود ممکن است خیلی عصبانی شوند. سایز کوچک این وسیله که به راحتی در دست و جیب لباس جا می گیرد باعث می شود تا به راحتی قابل حمل باشد. یک استفاده ی بامزه از این وسیله در اتوبوسها و وسایل نقلیه عمومی برای قطع زنگ موبایل ها و جلوگیری از داد و فریاد افرادی که با موبایل با صدای بلند حرف می زنند می تواند باشد. 

 

 

 

برای نخستین‌بار درایران فناوری پیشرفته کنترل تردد اتوبوس‌های مسافربری با کمک سیستم مراقبت الکترونیکی "جی پی اس" ‪ GPS‬با حضور فرمانده پلیس راه کشور آغاز شد. به‌گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، سرهنگ "علیرضا اسماعیلی" فرمانده پلیس راه کشور در حاشیه مراسم آغاز بکار سیستم ‪ ،GPS‬گفت: این طرح باهمکاری وزارت راه‌و ترابری در محور تهران، قم، اصفهان و شیراز اجرا می‌شود. وی افزود: سیستم ‪ GPS‬باکمک ‪ ۲۴‬ماهواره این امکان را به‌پلیس راه می‌دهد که تردد اتوبوس را لحظه به لحظه کنترل نموده و تخلفاتی نظیر سرعت توقف و جهت حرکت خودرو را ثبت کند. رییس پلیس راه کشور تاکید کرد: تمامی اتوبوس‌هایی که قصد عبور از این محور را دارند ظرف مدت ‪ ۱۵‬روز آینده باید به این سیستم مجهز شوند در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری می‌شود. وی گفت: باهمکاری رانندگان تاکنون بیش از ‪ ۹۰‬درصد از اتوبوس‌هایی که دراین محور تردد دارند، به سیستم ‪ GPS‬مجهز شدند ضمن اینکه این سیستم برای سلامتی این قشر و کنترل ترددها اجرا شده است. سرهنگ اسماعیلی افزود: تاپایان امسال ، محور تهران - مشهد نیز به سیستم کنترل مراقبت الکترونیکی ‪ GPS‬مجهز می‌شود. وی اظهارداشت: دستکاری درسیستم ‪ GPS‬و فرار از قانون به هیچ وجه امکان - پذیر نیست و در هرصورتی که دستگاه نصب شده در اتوبوس از کار بیفتد مقصر راننده خواهد بود و طبق قانون با او برخورد می‌شود.
 
 
انتشار آگهی های آلوده توسط گوگل
کارشناسان امنیتی در خصوص انتشار گسترده ویروس های رایانه ای از طریق آگهی های اینترنتی Google هشدار می دهند.

سوء استفاده خرابکاران اینترنتی و برخی شرکت های سودجو از لینک های تبلیغاتی Google، که در وب سایت های کاملاً امن قرار داده شده، موجب انتشار وسیع کدهای مخرب و انعکاس وسیع این مسئله در رسانه های جهان گردیده است.

بنا به گزارش Panda Security و به نقل از پایگاه خبری The Register، این لینک های آلوده اغلب از طریق آگهی های شرکت مشهور Double Click،‌ که یکی از شرکت های تابعه Google، محسوب می شود، در اینترنت پراکنده شده و قادرند کدهای مخرب را در رایانه های شخصی و یا شبکه های محلی فعال کنند.

با وجود تأیید این مسئله از طرف مسئولان ارشد Double Click، هنوز هیچ موضع گیری رسمی از طرف مسئولان Google گزارش نشده است. این درحالیست که بسیاری از کاربران تنها به علت مراجعه به پایگاه های معتبری چون CNN و The Economist ، با مشکلات امنیتی مواجه شده اند.

بر اساس اعلام Panda Security، در عملکرد ویروس های منتشر شده، خطر واقعی وجود ندارد و مشکل اصلی،‌ اختلال در سرعت و روند فعالیت های سیستمی رایانه ها عنوان شده است.

تبلیغات غیر مجاز، تهدید حریم خصوصی و نیز سوء استفاده از فضای امن تبلیغاتی در سرورهای مجاز، از جمله مواردی است که توسط این نوع خاص از بدافزارها، ‌کاربران اینترنت، شرکت های ارائه دهنده خدمات وب و نیزپایگاه های اینترنتی مشهور را تهدید می کند.

نوشته شده در شنبه 86/9/3ساعت 12:41 صبح
دیگر نیازی به Satellite , Dish و Receiver برای مشاهده تلویزیونهای ایرانی ندارید.
با استفاده از TV Box های ITC در مدلهای مختلف می توانید بدون دیش برنامه های تلویزیونی و رادیو های ایرانی خود از طریق این دستگاه شامل تماس تلفنی رایگان از دستگاه به دستگاه دیگر ، Chat ، SMS ، VoiceMail ، Internet...
در زیر نمایی از TV Box و Menu آن را مشاهده می کنید.

در ادامه ی مطلب اطلاعات کامل را دریافت کنید.

ادامه مطلب...

نوشته شده در شنبه 86/8/26ساعت 12:56 عصر

برنامه AntiGnat برای گوشی های جاوا ساخته شده است با ایجاد فرکانس هایی حشرات موزی به خصوص پشه ها را از شما دور می کند.



دانلود با حجم ۲۳۸ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


نوشته شده در شنبه 86/8/26ساعت 12:54 عصر

با سلام من به زودی این وبلاگ را راه می اندازم.شما میتوانید از وبلاگ دیگر من نیز استفاده کنید.

http://www.computerrroz.blogfa.com  


نوشته شده در چهارشنبه 86/8/23ساعت 11:40 عصر